Wat doet RealConnections

Je hebt onze naam misschien al voorbij zien komen, of in dit artikel gelezen wie we zijn. Maar graag leggen we je ook kort uit wat we precies doen. Wij geven support voor SaaS (Software as a Service) tools. We kunnen goed begrijpen dat je nu denkt, wat is dat dan? Dat zijn tools die ervoor zorgen dat werken leuker, gemakkelijker en ook veiliger wordt. We werken met heel veel tools maar hier geven we je wat informatie over onze 'Big Four'. Dat zijn de tools die we momenteel het meest supporten en vooral ook zelf mee werken.
okta.jpg

Ook zo moe van telkens weer opnieuw gebruikersnamen en wachtwoorden invullen? Sites intypen, een spelfout maken en weer overnieuw moeten beginnen? Of juist een te volle bladwijzerbalk waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet? Meet Okta! Okta, ook wel de voordeur van al je accounts genoemd, zorgt ervoor dat jij al je tools op één dashboard hebt staat en waarmee je met één klik ingelogd en wel in de door jou gekozen tool komt. Super makkelijk en ook nog eens heel erg veilig. Je hebt namelijk voor Okta één hoofdwachtwoord nodig wat alleen jij kunt verifiëren met een authenticatie op je mobiel. Zo kan alleen jij in je dashboard komen en dus ook in al je tools. Alle andere gebruikersnamen zitten in een kluis en hoef je niet meer aan te denken.

office.jpg
Outlook, Word, Excel, deze klinken je wellicht bekend in de oren. Juist, Office 365 is het product van Microsoft waar deze en alle andere Office producten in één pakket zijn samengevoegd. Dat is mooi, want nu heb je alles onder één account en ook dat gaat mooi in de Cloud. Dat wil zeggen dat je niet per se meer het hele pakket op je computer nodig hebt maar je ook via een webpagina in een Word document kunt werken of juist een mooie PowerPoint presentatie kunt maken. Ook je e-mail en agenda vind je in dit pakket. De mogelijkheden zijn eindeloos en maar dat bewaren we voor later.

zendesk.png

Over eindeloze mogelijkheden gesproken, daar is Zendesk ook een goed voorbeeld van. Zendesk wordt primair vaak gebruikt als ticketingsysteem voor Customer Services. Wanneer een klant een vraag of een klacht heeft en daarvoor bijvoorbeeld een formulier op de website invult, dan wordt er in Zendesk automatisch een ticket aangemaakt. Dit ticket komt terecht bij een medewerker die de vraag of klacht kan beantwoorden. Zo zie je precies wat je nog moet doen. Naast een ticketingsysteem biedt Zendesk ook een helpcentrum. Het artikel wat je nu leest staat bijvoorbeeld in het helpcentrum van Realconnections. Hierin kun je dus informatie neerzetten voor klanten zodat ze zelf snel antwoord op hun vragen vinden. Naast deze twee mogelijkheden kun je met Zendesk ook nog bellen, chatten en nog veel meer.

voys.jpg 
De laatste van onze 'Big Four' is Voys. Voys is de telefonie leverancier. Bellen via Internet, het kan inmiddels al meer dan 10 jaar. Tegenwoordig is het erg populair en kunnen we de uitspraak 'de telefonie in je broekzak' bijna niet meer wegdenken. Gewapend met een app op je telefoon kun je weer je 4G of stabiele WiFi hebt bellen en gebeld worden op je zakelijke nummer, zonder daar nog een apart toestel voor nodig te hebben. Gelukkig hebben we de vaste toestellen ook nog niet verbannen want ook deze worden nog erg veel gebruikt. Je kunt bij Voys je eigen bereikbaarheid beheren, lekker rustig wanneer je lekker aan het genieten bent van je vakantie.

Naast deze 'Big Four' doen we nog veel meer, maar hierover vertellen we je graag zelf meer. Net zoals in onze tools, zijn de mogelijkheden bij RealConnections eindeloos.