Reset Onedrive & opnieuw instellen

 

Wat je kan doen is;

  • Ga naar de instellingen op je laptop, naar apps, en zoek op onedrive in de geinstalleerde apps, klik op de puntjes rechts, en kies uninstall/verwijderen

  • Daarna ga je naar de windows startknop en zoek je op "referentie" of "credential" dan krijg je het gedeelte waar de login gegevens op de laptop staan. daar in verwijder je bij "windows credentials" alle Onedrive items.

  • Daarna je pc opnieuw starten
  • download Onedrive hier
  • Login als daarom gevraagd wordt, ik zou eerst inloggen met je Basis account
  • daarna kun je de Onedrive app kiezen, instellingen en account toevoegen voor andere account(s) (als dat nodig is.)

Wanner je klaar bent kun je naar Sharepoint gaan, naar de mappen die je wil synchroniseren:

Dit doe je voor alle mappen die je ook in de windows verkenner zou willen terug zien.

 


Tóch niet helemaal opgelost, of andere vragen?

Neem contact met ons op!