Office365 Exchange gebruiker toevoegen aan Mac mail

  • Start Mail.
  • Selecteer in het menu E-mail de optie Voorkeursinstellingen.
  • Klik op + (Een account maken).
  • Selecteer Exchange en klik op Ga door



  • Vul de velden in en klik op Log in:
    Naam: Voer je naam in.
    E-mailadres: Voer je volledige account e-mailadres in.

  • Als er een waarschuwing wordt weergegeven waarin wordt vermeld dat internetaccounts niet bij de Exchange-server kunnen worden aangemeld, vul je het volgende in:
    Beschrijving: Voer een beschrijving in voor het account.
    Gebruikersnaam: Voer je volledige e-mailadres in.
    Wachtwoord: Voer het wachtwoord in dat je voor je account instelt.
    Serveradres: outlook.office365.com

  • Klik op Doorgaan.
  • Selecteer de toepassingen die je aan je Office 365-e-mailadres wilt koppelen en klik vervolgens op Gereed.

Tóch niet helemaal opgelost, of andere vragen?

Neem contact met ons op!