Lync cache verwijderen

http://support.microsoft.com/kb/2435699/nl

IssueLync on line contactpersonen zijn verloren of ontbreekt of de lijst met contactpersonen wordt niet bijgewerkt

In uitzonderlijke gevallen, de lijst met contactpersonen is mogelijk beschadigd door een ongeldig teken in een bericht 'niet aanwezig' of omdat een lingering deprovisioned contact bestaat. Om dit probleem op te dwingen een update van de lijst met contactpersonen om ervoor te zorgen dat uw gegevens worden gesynchroniseerd. Ga als volgt aan:

  1. Zoek een van de volgende mappen, afhankelijk van uw besturingssysteem:
    • Voor 2013 Lync:
      • Windows 7 en Windows 8, Klik op de Windows toets+R toets, voer het volgden in zonder de dubbele punt: %localappdata%\Microsoft\Office\15.0\Lync\ en open daarna de map van je inlognaam sip_<sign-in name=""></sign-in>
    • Lync 2010:
      • Windows 8, Windows 7 of Windows Vista: %localappdata%\Microsoft\Communicator\sip_<sign-in name=""></sign-in>
      • Windows XP: %userprofile%\Local Settings\Application \Microsoft\Communicator\sip_ gegevens<sign-in name=""></sign-in>
  2. Verwijder de volgende bestanden:
    • Galcontacts.DB
    • galcontacts.DB.idx
    • CoreContact.cache
    • ABS_<sign-in name=""></sign-in>.cache
    • Mfugroup.cache
    • PersonalLISDB.cache
    • PresencePhoto.cache
  3. Lync Start en vervolgens wachten tot 30 minuten voor de synchronisatieprocedure te voltooien.