Synchronisatie instellen voor uw bibliotheek
- Navigeer in uw browser op uwSharePoint site naar de bibliotheek met bestanden waarmee u wilt synchroniseren.
- Selecteer Synchroniseren op de werkbalk.
Opmerking: Als uw browser vraagt om toestemming om OneDrive te gebruiken, gaat u daarmee akkoord. - Meld u aan bij OneDrive om het synchroniseren van uw bestanden te starten en het instellen van OneDrive te voltooien.
Werken met bestanden in uw bestandssysteem
- Zodra de synchronisatie is gesynchroniseerd, worden uw SharePoint-bestanden weergegeven in Bestandenverkenner onder de naam van uw organisatie (of in Mac Finder als u een Mac gebruikt).
- Elke locatie wordt weergegeven in een aparte submap.
- U kunt bestanden kopiëren of verplaatsen van uw computer naar SharePoint, rechtstreeks vanuit uw bestandssysteem.
- Als u de status van uw bestanden wilt bekijken, een account wilt toevoegen of andere synchronisatie-instellingen wilt beheren, selecteert u het blauwe OneDrive-cloudpictogram in het systeemvak van Windows.
Hierna kun je in je verkenner controleren of je dit icoontje ziet, daaronder zouden dan de mappen, die je hebt aangegeven te willen synchroniseren, moeten staan.
(uiteraard geen RealConnections, Maar "Uw bedrijfsnaam")