Event 23 oktober '15 - Roadmap en Embeddables

 

Roadmap

De aankondigingen hier zijn niet definitief, en je mag/kunt het niet gebruiken voor een aankoopbeslissing, features zijn alles behalve definitief en kunnen wijzigen in de komende tijd.

Splitsing management knowledge base

Op dit moment is het consumeren en beheren van de knowledge base vanuit dezelfde interface. Zendesk gaat de lijn (zoals de andere kanalen) door trekken, zodat beheren en consumeren in verschillende interfaces plaats zal vinden.

WYSIWYG naar alle locaties

Vorige maand werd de nieuwe WYSIWYG uitgerold over alle tickets, deze interface wordt verder geoptimaliseerd en wordt naar alle relevante velden uitgerold naar alle velden waarbij opmaak van toepassing is.

Verbeterde play modus

De geüpdatet play modus gaat ervoor zorgen dat agents 'verplicht' in de playmodus blijven, en een reden moeten opgeven indien zij een ticket willen overslaan. Dit voorkomt cherry-picking van de agents op lastige tickets.

Apps in het Help Center

Net als de apps in de ticket sidebar, nav bar en top bar, wordt naar alle waarschijnlijkheid apps toegevoegd aan de volgende versie van het Help Center, zodat integreren met externe systemen nog makkelijker wordt.

Nieuwe interface voor macro's

Nu de nieuwe WYSIWYG is uitgerold, is het tijd om alle oude interfaces te gaan vervangen, te beginnen met Macro's, deze interface is het meest gedateerd en wordt gelijkgetrokken met de nieuwe interfaces.

Embeddables

In de presentatie werden interessante use cases van Embeddables gepresenteerd. 
Een van de meest slimme use cases was de integratie van een groot gaming bedrijf in hun native omgeving. Het doel was om de top 10% klanten die de meeste omzet genereerden, extra aandacht te geven, zodat zij niet zouden vertrekken. Om de gameplay van de klanten niet te verstoren werd er een app gemaakt die de huidige status van de klant weergeeft, waaronder of hij zij actief in een spel bezig was, tezamen met de gegenereerde omzet, en alle 'player info'.