Best of Release Notes Zendesk Januari '16

De afgelopen maand was er een handjevol functionaliteit en bugfixes. De belangrijkste veranderingen is de de mogelijkheid tot het stemmen op kennisbank reacties, de WYSIWYG bij de kennisbank reacties en de mogelijkheid tot het volgen van tickets binnen je eigen organisatie, vanuit het Help Center.

Zendesk

Nieuw

  • Geen nieuwe punten

Fixes/Updates 

  • Fix voor vasthouden van focus in reactie editor
  • Japanese input probleem in zoekveld opgelost in Firefox
  • Geen auto aanvullen bij het zoeken op meerdere organisaties bij een bestaande organisatie
  • Wachten tot alle pagina's opgehaald zijn
  • Voorkom ticket ID's onzichtbaarheid bij het samenvoegen van tickets.
  • Probleem opgelost waarbij apps niet altijd goed tags konden verwijderen
  • Probleem met CSRF token opgelost die invloed had op Kantooruren en vakantie

 

Help Center

Nieuw

  • WYSIWYG, stemmen en sorteren is toegevoegd aan kennisbank reacties. Alle standaard HC thema's zijn geupdated. Om het aan te zetten in maatwerk thema's is het noodzakelijk de code aan te passen. 
  • Markdown wordt niet meer ondersteund in kennisbank reacties.
  • Eindgebruikers in een gedeelde organisatie, die toe staat om alle tickets binnen de organisatie te bekijken, kunnen nu ticket volgen en ontvolgen in het Help Center onder 'Mijn activiteiten'.
  • Standsard thema's zijn geupdated. Maatwerk/aangepaste thema's moeten handmatig geupdated worden, met de betreffende Helper classes. 

Fixes/Updates

  • Geen updates

 

Zendesk Voice

Nieuw

  • Nieuwe standaard rapportage in Insights voor Advanced Voice klanten.

Fixes/Updates

  • Probleem opgelost met kantooruren gekoppeld aan een telefoonnummer.
  • Stop toevoegen van .mp3 aan de recording_url van de Voice Integration API
  • Voicemail data getallen opgelost in dashboard
  • Alle gesprekken komen nu terug in gesprekshistorie, inclusief gesprekken met alleen begroetingen.

 

Mobile and SDK

Nieuw

  • Geen nieuwe punten

Fixes/Updates

  • Geen updates

 

Zopim Chat

Nieuw

  • Tutorial videos binnen dashboard hebben ondertiteling in 8 talen (Portuguese, Chinese Simplified, Chinese Traditional, French, German, Japanese, Spanish, Turkish)

 Fixes/Updates 

  • VisitorDepartment/filter wordt nu meegenomen in de chat pop-out, voor zowel desktop als mobiel.
  • Agent profiel name/title tekst in concierge wordt niet meer afgekapt in Mobile Safari bezoekers op iOS
  • Probleem met tekstgrootte verandering voor mobiele overlay widget als er geen font-size in de CSS gedefinieerd staat
  • Betere hervatting van de verbinding indien er probleem tussentijd was. Betere beschrijving van de foutmelding.
  • Improved Sloveense vertalingen voor de Zopim chat widget
  • De widget werkt nu goed in Firefox voor gebruikers die geen websocket verbinding ondersteunen.

 

Apps Marketplace

New

  • Meistertask

Simpele en krachtige tool om taakbeheer te doen. Maak makkelijk taken vanuit een ticket.

  • EZOfficeInventory

Asset tracking software, houdt alle hardware, voorraad en spullen in beheer.

  • Bright Pattern

Toegang tot alle Bright Pattern's omni-channel contact centers binnen Zendesk.

  • Vtex

Zoek en bekijk bestellingen in het Vtex eCommerce platform, direct vanuit Zendesk.

  • Bomgar Standard

Integreer om je klanten makkelijk te helpen via Bomgar Remote Support.

  • Time Doctor

Helpt je te zien waar je team zich mee bezig houdt en hoeveel tijd waaraan besteed wordt.

  • Bedrock Data

Integreer data bi-directioneel, synchroniseer alle data tussen verschillende systemen.

  • Txtr (Zendesk Labs)

Snelkoppeling van tekst, die bepaalde woorden inline vervangen.

  • PureCloud for Zendesk

Integreert PureCloud met Zendesk, PureCloud Engage is een all-in-one multi-channel customer engagement solutions.

  • RightGIF

Voeg GIF afbeeldingen toe aan tickets, en mogelijkheid om te zoeken naar populaire GIFs.

  • App Survey

Vindt apps die je team het meest gebruikt, en welke hun favoriet is.

  • Robot Cloud Dashboard

Beveilig en manage al je Apple apparaten, gekoppeld aan tickets.