Introductie tonen van afbeeldingen in tickets via facebook en twitter

Het uitrollen van deze functionaliteit start op dinsdag 5 juli 2016

Social Media leunt stevig op 'rich content', met name afbeeldingen. Inmiddels ondersteunt Zendesk afbeeldingen in tickets. Die ondersteuning wordt nu verder uitgebreid naar tickets die via Twitter en Facebook binnen komen. Tot voorheen zag je daar alleen een link naar de afbeelding, dat gaat nu standaard veranderen voor alle accounts.

Wat zijn de voordelen hiervan?

Het lijkt redelijk helder, maar toch sommen we het nog even kort voor je op.

  • Het betekent minder klikken voor de agent en dus een prettigere ervaring en efficiëntere manier van werken.
  • De agent hoeft nu geen toegang meer te hebben tot het Twitter account of Facebook profiel om de afbeeldingen te kunnen zien. Tot voorheen moest je pagina beheerder zijn om deze afbeeldingen te kunnen zien.

Voor wie is dit beschikbaar?

Alle Zendesk accounts die gebruik maken van Twitter en Facebook zullen deze aanpassingen automatisch doorgevoerd krijgen. Het uitrollen van deze functionaliteit start op dinsdag 5 juli 2016.

Wat staat er nog op de planning?

Het uitsturen van afbeeldingen naar Twitter en Facebook kan op dit moment nog niet, dat wordt op dit moment gepland. Beide kanalen zullen de komende tijd meer updates krijgen.