Introductie van merk handtekeningen voor agents

Sinds 29 juli 2016 is er een Zendesk een nieuwe functionaliteit voor Multibrand toegevoegd, die ervoor zorgt dat je agents altijd een handtekening hebben bij het merk dat zij vertegenwoordigen.

Wat is er nieuw?

Je kunt nu merk informatie tonen in de handtekening van een agent. Zoals telefoonnummers, websites, adresgegevens die bij dat specifieke merk horen. In plaats van één handtekening voor jouw hele account. Als een agent nu een openbare reactie schrijft op een ticket, dan wordt de handtekening van het betreffende merk toegepast.

De handtekening van de agent is nog steeds in te stellen per agent, maar is niet merk gebonden.

Voor welke Zendesk klanten is dit actief?

Deze functionaliteit is voor alle accounts met meerdere merken. Dat is dus sowieso voor alle Enterprise account. En ook voor Professional account, die de Multibrand add-on hebben gekocht.

De overgang naar de nieuwe functionaliteit

Zendesk heeft je huidige handtekening toegepast op alle Merken. Je kunt dus zonder enige impact door gaan. Als je hier gebruik van wilt maken ga je naar Settings > Manage > Brands. Je kunt daar de handtekening van de agent aanpassen voor ieder Merk.