Nieuwe versie support SDK v1.7, Help Center en meer

De Support SDK maakt het integreren van je Help Center, Tickets en App beoordelingen naar jouw eigen apps op Android en iOS. Sinds 2 augustus 2016 is er een mooi update uitgebracht, die de ervaring van het gebruik van het Help Center, alsmede verbeteringen onder de motorkap introduceert.

 

Help Center verbeteringen

Makkelijker browsen

Het design van het Help Center is geüpdatet, zodat gebruikers makkelijker navigeren. De Help Center Component van de SDK heeft nu flat design, in plaats van het hiërarchische menu.

De look and feel op zowel Android als iOS is beter. Op Android sluit het nu nog beter aan op het material design principe. De kleuren blijven aanpasbaar voor beide SDK's.

Filter de content die nodig is 

In eerdere versies van de SDK kon je het Help Center een enkele categorie of sectie tonen. Zendesk heeft dit nu verder uitgebreid en laat je meerdere categorieën of secties specificeren.

 

Out-of-the-box thema

De Android thema's zijn geüpdatet, er is nu een licht gekleurd thema, een licht gekleurd thema met een donkere action bar en een donker thema. De kleuren van het thema zijn gebaseerd op jouw algemene kleuren.