Wanneer je overstapt naar de handtekeningen oplossing van Exclaimer, zul je de reeds ingesteld handtekeningen in Outlook moeten verwijderen/uitschakelen. Dit geldt voor elke Outlook gebruiker en voor iedere Outlook variant. Helaas is dit niet centraal te regelen. Nadat Exclaimer door RealConnections voor jou ingeschakeld is, wordt elk emailtje die je verstuurd automatisch voorzien van een handtekening. Je hoeft nooit meer handmatig een handtekening in te stellen of toe te passen.
-Outlook desktop client (laptop)
-Outlook mobiele client (smartphone en tablet)
-Outlook Web Access (browser)
Outlook desktop client
-Open Outlook,
-Klik linksboven in beeld op 'Bestand'
-Klik vervolgens aan de linkerkant op 'Opties'
-Klik aan de linkerzijde op 'E-mail' gevolgd door de knop 'Handtekeningen'
-Selecteer de handtekening en klik op 'Verwijderen'. Outlook mobiele client
-Open de Outlook app en klik linksbovenin op de drie streepjes
-Klik links onderin beeld op het tandwiel icoontje
-Klik op 'Handtekening'
-Verwijder hier de handtekening bij het account in kwestie, door erop te klikken en de tekst te verwijderen.
Outlook Web Access
-Surf naar de pagina https://mail.office365.com
-Klik rechtsboven op het tandwiel icoontje
-In het invulveld geef je de zoekterm 'handtekening' op
-Klik op het zoekresultaat 'E-mailhandtekening instellen'
-Verwijder de tekst van de handtekening/de handtekening zelf en klik daarna op OK.