Categorie of sectie verwijderen in het Help Center

Op het moment van schrijven is het enigszins omslachtig om een categorie of sectie te verwijderen. Voor zowel categorieën als secties geldt op dit moment dat ze werkelijk verwijderd worden, artikelen daarentegen worden gearchiveerd. Zendesk is op dit moment met de ontwikkeling van archivering voor categorieën en secties bezig. 

Categorie verwijderen

  1. Ga naar het Help Center en klik op Articles > Arrange Articles
  2. Klik vervolgens op de naam van een categorie. De categorie pagina opent zich dan.
  3. Links in de grijze balk staat een link Delete category
  4. De categorie en alle secties worden nu verwijderd, de artikelen worden nu gearchiveerd en kunnen daardoor altijd weer terug gezet worden) 

Sectie verwijderen

  1. Ga naar het Help Center en klik op Articles > Arrange Articles
  2. Klik vervolgens op op het pijltje bij de naam van een categorie. En klik vervolgens op de naam van een sectie. De sectie pagina opent zich dan.
  3. Links in de grijze balk staat een link Delete section
  4. De sectie wordt nu verwijderd, de artikelen worden nu gearchiveerd en kunnen daardoor altijd weer terug gezet worden)