Introductie
De Mobile SDK voor Android van Zendesk is een snelle en makkelijke manier om gebruik te maken van native functionaliteit van Android en je customer support volledig te integreren in je eigen app. Met slechts een aantal regels code, geef je je klanten op een makkelijke manier toegang vanuit elke mobiele app. De SDK is volledig native, daardoor zijn er geen lelijke webviews en email clients nodig.
Mobile SDK componenten
The Mobile SDK voor Android bestaat uit 3 support-gerelateerde componenten een app-feedback component:
- Contact Us/Create a Ticket
- View and Comment on Tickets
- Help Center
- Rate My App
Contact/Maak een ticket
Deze component geeft je klant de mogelijkheid om een support ticket te creëren door op een contact link te drukken ergens in je app. De component stuurt ook device informatie en tags naar Zendesk.
The UI is volledig aan te passen, zodat het mooi aansluit op het design van je eigen app. Omdat het volledig native is, hoeft een klant ook nooit de app te verlaten bij het creëren van een ticket.
Bekijk en reageer op tickets
Deze component geeft je klant de mogelijkheid om tickets te bekijken en erop te reageren, als ze nog niet gesloten zijn. Allemaal binnen je eigen app.
Help Center
De Help Center component laat je gebruikers zoeken en browsen door de Help Center
Rate Mijn App
De Rate Mijn App component een een makkelijke en gebruiksvriendelijke manier om je app store reviews positief te verhogen.
Unity3D Plugin
De Unity3D plugin voor Zendesk's Mobile SDK is een snelle en handige manier om customer support in mobiele apps toe te voegen.