Re-open ticket na Light Agent commentaar

De Light Agent rol is een goede rol voor gebruikers binnen Zendesk die mee willen kijken en commentaar willen leveren, maar niet perse direct contact hebben met de eindgebruiker.

Voor deze reden heeft Zendesk de Light Agent rol opgezet. Echter mist deze beperkte rol een onderdeel en dat is heropenen van tickets na een update door een light agent.

Om toch een ticket te heropenen hebben wij een trigger samenstelling gecreëerd die ervoor zorgt dat light agent updates de ticket van afwachtend/geparkeerd/opgelost terugzet naar open.

De trigger zal in de meeste gevallen wel werken, maar er zijn zeker uitzonderingen die ervoor zorgen dat de ticket niet opengaat. Gebruik daarom deze setup naar eigen zeggen en pas zo nodig aan naar eigen wens en inzicht.

 

Opzet

Meet all the following conditions:

ticket status: not changed

ticket comment is... : private

other: current user: is not (end user)

ticket assignee: is not (current user)

 

Meet any of the following conditions:

Ticket update: is webform

Ticket update: is email

 

Perform these actions

ticket status: Open

 

 

 


Tóch niet helemaal opgelost, of andere vragen?

Neem contact met ons op!