Met deze app kun je makkelijk registeren hoe veel tijd een agent aan een ticket werkt.
Er zijn verschillende instellingen mogelijk.
Scenario 1 - Een agent heeft controle over de invoer van tijd
Een van de instellingen is dat een agent zelf zijn tijd kan starten, pauzeren en resetten per keer dat hij/zij aan een ticket werkt. In onderstaand plaatje zie je hoe dat werkt.
De reset knop hierboven is optioneel. De play en pause knoppen zijn ook optioneel.
Scenario 2 - Een agent heeft geen controle over de invoer van tijd
Met deze optie zal de agent de tijd niet kunnen wijzigen, maar zal het wel zichtbaar zijn voor hem of haar. Dat ziet er als volgt uit.
Scenario 3 - Onzichtbaar voor agent
Met deze optie is de app onzichtbaar en zal de agent de tijd niet kunnen wijzigen of zien.
Extra opties
- Toon historie aan agent van (alle) gewerkte tijd aan huidige ticket
- Automatisch pauzeren als een agent ergens anders werkt (dus het ticket niet zichtbaar open heeft)
- Handmatig bevestigen voor opslaan, agents krijgen een pop-up bij het opslaan om de gewerkte tijd te bevestigen en eventueel te wijzigen
- Versimpelde invoer (laat agents minuten invoeren voor het opslaan van een ticket)
Rapportage
Met het registreren van tijd hoort natuurlijk ook een rapport. Deze rapportage is via Insights op te zetten. Met deze rapportage is het volgende te meten;
- Totale tijd opgeslagen per ticket
- Tijd per update door agent per ticket
- Tijd per agent gewerkt aan ticket
- Tijd gewerkt door agents aan tickets per aanvrager
- Tijd gewerkt door agents aan tickets met bepaalde tags
- Tijd gewerkt door agents aan tickets per organisatie
Wil je hier meer over weten? Klik dan op de knop Stel een vraag, dan helpen we je graag verder!