Voys basic info

Het portal van Voys bevat diverse onderdelen. De onderdelen zijn opgedeeld in categorieën:

Main functions

Phonenumbers

Externe nummers zijn hier zichtbaar die toegekend zijn aan het portal. Nieuwe nummers kunnen direct worden besteld.

Voip-accounts

Een voip-account(sipaccount) heb je nodig wanneer je gebruik wil maken van een hard of softphone om op gebeld te worden of om mee uit te bellen. De sip-gegevens moeten vervolgens in een hard of softphone worden ingesteld.

Users

Door een gebruikersaccount aan te maken zorg je ervoor dat diegene kan inloggen in de portal. Dit account kan ook gebruikt worden voor de Voys App en voor de Plugins. Gebruikers kunnen in meerdere groepen deelnemen. 

 

Options

Opening hours

Openingstijden zijn hier in te stellen. Tevens de feestdagen.

Messages

Upload hier je audioboodschappen. Voor keuzemenu's, welkomst en gesloten meldingen.

Music on hold

Standaard wachtmuziek is een "wachttoon". Daarnaast heb je de mogelijkheid om je eigen wachtmuziek te uploaden.

Call forwarding

Call group

Wanneer je een inkomende oproep bij meer dan 1 persoon wil aanbieden kun je gebruik maken van een groep. Ook wanneer je gebruik wil maken van een wachtrij, zul je een groep moeten hebben.

Fixed/Mobile

Doorschakelen naar een mobiel nummer? Maak het de doorschakeling aan, die je later in een dial-plan kan toepassen.

Voicemail

Wanneer je klanten/bellers de mogelijkheid wil geven om bijvoorbeeld na sluitingstijd een voicemailbericht achter te laten. Dan maak je hier de voicemail aan, door een mailadres, boodschap en intern nummer op te geven.

 


Tóch niet helemaal opgelost, of andere vragen?

Neem contact met ons op!