Zendesk Support heeft onlangs verbeterde meldingen geïntroduceerd bij het typen van een bericht. Bijvoorbeeld als het een test adres (e-mailadressen met het domein example.com) is.
Op dit moment zijn de volgende meldingen actief
- Melding bij het versturen naar een test adres
- Melding bij het versturen naar een niet bestaand e-mail adres
Melding bij het versturen naar een test adres (example.com)
E-mails naar niet bestaande adressen
Zodra Zendesk een e-mail ontvangt van een e-mail adres niet (meer) bestaat, dan wordt het e-mail adres in Zendesk geregistreerd als Undeliverable E-mail. Dit betekent dat dit e-mail adres geen enkele e-mail meer ontvangt (ticket updates, Help Center notificaties en elke andere e-mail uit Zendesk Support).
Een agent kan een e-mail adres handmatig terugzetten, zodat er weer e-mails verstuurd worden. Indien er dan weer een bounce terugkomt, dan wordt het e-mail adres weer als undeliverable gemarkeerd.
Dit is wat een agent ziet op een profiel
En dit is wat een agent ziet bij het aanmaken van, of het reageren op een ticket.