Notificaties bij het sturen van e-mails

Zendesk Support heeft onlangs verbeterde meldingen geïntroduceerd bij het typen van een bericht. Bijvoorbeeld als het een test adres (e-mailadressen met het domein example.com) is.

Op dit moment zijn de volgende meldingen actief

  • Melding bij het versturen naar een test adres
  • Melding bij het versturen naar een niet bestaand e-mail adres

Melding bij het versturen naar een test adres (example.com)

Pasted_Image_15_12_2016__13_39.png

E-mails naar niet bestaande adressen

Zodra Zendesk een e-mail ontvangt van een e-mail adres niet (meer) bestaat, dan wordt het e-mail adres in Zendesk geregistreerd als Undeliverable E-mail. Dit betekent dat dit e-mail adres geen enkele e-mail meer ontvangt (ticket updates, Help Center notificaties en elke andere e-mail uit Zendesk Support).

Een agent kan een e-mail adres handmatig terugzetten, zodat er weer e-mails verstuurd worden. Indien er dan weer een bounce terugkomt, dan wordt het e-mail adres weer als undeliverable gemarkeerd.

Dit is wat een agent ziet op een profiel
Bounced_flag_on_user

En dit is wat een agent ziet bij het aanmaken van, of het reageren op een ticket.Bounced_flag_on_ticket

 


Tóch niet helemaal opgelost, of andere vragen?

Neem contact met ons op!