Anoniem stemmen op Help Center artikelen

Een belangrijke vraag binnen het Help Center is of de inhoud van de berichten voldoende aansluit bij de vraag van de bezoeker. Één manier om daarachter te komen is om te vragen of een artikel jouw bezoeker heeft geholpen bij het vinden van zijn of haar vraag.

Sinds januari 2017 is het mogelijk om dat te vragen aan klanten zonder dat zij in hoeven te loggen, iets wat voorheen verplicht was. Dit zorgt ervoor dat elke bezoeker op het Help Center kan aangeven of het een nuttig artikel was.

Om de functionaliteit te activeren volg je deze stappen:

  1. Ga naar het Help Center
  2. Klik op Algemeen (General) > Help Center instellingen (settings)
  3. Vink het Anoniem stemmen op artikelen (Anonymous voting on articles) aan

Uiteraard werkt dit alleen als de knoppen om te stemmen zichtbaar zijn in het thema dat je gebruikt.

Screenshot_2016-12-30_10.51.54__1_.png

Op de achtergrond controleert Zendesk (op een ongepubliceerde manier) tegen fraudeleuze stemmen.