Sjabloon gebruiken en aanpassen naar specifiek contract

Wanneer je een sjabloon (template) gebruikt kun je deze heel eenvoudig aanpassen naar een specifiek contract. 
Je voegt een sjabloon toe zoals omschreven in dit artikel. Je maakt in dit geval een nieuw sjabloon aan. Hierin upload je het standaard contract wat je daarna kunt aanpassen naar een specifiek contract. 

Om het er een specifiek contract (specific contract) van te maken is in dit geval de ontvanger (recipient) leeg gelaten. Waar 'Bedrijf X' staat kan per ontvanger een bedrijfsnaam (company name) en ontvanger worden ingevuld zoals te zien is op onderstaande afbeelding. Hierbij is ook de tekenvolgorde (signing order) bepaald. De directeur tekent als eerste, de manager van de afdeling als tweede en de tekenbevoegde van de ontvanger tekent als laatste. 

 

Screenshot_2017-03-22_at_20.00.46.png

Om het contract specifiek te maken is een lege template van het contract geüpload. Daarna zijn velden in het document toegevoegd. Waar 'Erik Vos' momenteel staat kun je selecteren wie je graag wil dat diegene de velden invoert. De velden die je wil gebruiken sleep je naar het document op je juiste plek.

Screenshot_2017-03-21_at_16.36.17.png

Op onderstaande afbeelding is te zien dat de gele kleur, de Directeur in dit geval de invulling van het contract verzorgd. De manager (onderaan de pagina in het blauw) hoeft enkel te ondertekenen en de ontvanger (onderaan de pagina in het roze) moet de algemene voorwaarden accepteren en een handtekening zetten. Dit kun je natuurlijk naar eigen wens aanpassen. 

Screenshot_2017-03-22_at_19.58.35.png

Wanneer je dit naar eigen wens hebt ingevuld kun je het sjabloon opslaan. Telkens wanneer je het contract naar een partij wil sturen ga je nu naar het sjabloon, kies je voor gebruiken (use template). Je vult de naam en het e-mailadres van de ontvanger in en verzenden maar.


Tóch niet helemaal opgelost, of andere vragen?

Neem contact met ons op!