De e-mail delimiter zorgt ervoor dat Zendesk oude van nieuwe berichten kan onderscheiden in een gesprek, en is verplicht in de e-mail template.
Voor veel bedrijven is de tekst een doorn in het oog. De delimiter in zijn geheel weg krijgen is niet mogelijk zonder problemen te krijgen. Om toch de tekst zoveel mogelijk te verbergen kiezen sommige bedrijven ervoor om tekstkleur van de delimiter gelijkt te maken aan die van de achtergrond.
Stappenplan
- Ga naar Instellingen
- Onder kanalen, kies E-mail
- Scroll vervolgens naar E-mail sjablonen
- Zoek de volgende code
<div style="color: #b5b5b5;">{{delimiter}}</div>
- Vervang die met
<div style="color: #ffffff;">{{delimiter}}</div>
- Klik Opslaan
Let op: E-mail programma's zullen de tekst wit maken (in dit geval is de achtergrond ook al wit), dus zal de tekst niet zichtbaar zijn. In de lijst met alle berichten wordt echter vaak een korte beschrijving van de e-mail onder het onderwerp gegeven. Deze beschrijving bestaat uit de eerste tekst in de e-mail, daar zal de delimiter dus zichtbaar blijven.