Pathfinder verbeteringen

De Pathfinder app geeft meer context aan agents over de pagina's die een klant heeft bekeken voordat hij of zij een ticket aanvraagt. Met deze context kunnen agents een betere inschatting maken van de hulp die de klant nodig heeft.

Vanaf 8 augustus 2016 is de app verder uitgebreid en worden web pagina bezoeken, Help Center zoek acties en artikelen bekeken via de Web Widget ook getoond. Door deze verbeteringen is het nog beter zichtbaar voor de agents, welk pad de klant heeft afgelegd voordat er een ticket aangevraagd werd.

De Pathfinder app is beschikbaar voor alle Enterprise klanten, of klanten met de Productivity Pack Add-on.

The Pathfinder app is available to Zendesk customers on the Enterprise plan or those with theProductivity Pack Add-on.

The added benefits of Web Widget context

De verbeteringen in de nieuwe versie van de app zijn:

  • Webpagina bezoeken worden getoond
  • Zoek acties in de web widget worden getoond
  • Artikelen bekeken via de web widget worden getoond

 

 

Voeg de Web Widget toe op all je websites

Alle nieuwe features werken in combinatie met de Web Widget. De Web Widget kan worden toegevoegd aan jouw eigen website, om jouw klanten direct op de pagina:

  • Een formulier in te laten vullen
  • Zoeken en artikelen lezen uit jouw Help Center
  • Live chatten met een agent.

Website pagina bezoeken toevoegen aan de Pathfinder app

Het is ook mogelijk om pagina bezoeken te laten van tickets die binnen zijn gekomen via andere kanalen, zelfs als de Web Widget onzichtbaar is voor jouw klanten. Om dit te laten werken is het wel noodzakelijk dat jouw klanten ingelogd zijn in jouw Help Center.

 


Tóch niet helemaal opgelost, of andere vragen?

Neem contact met ons op!