De afgelopen maanden zijn er een aantal verbeteringen toegevoegd aan het indienen van tickets en het bekijken van tickets in het Help Center.
Submit a request
Sinds kort wordt eventuele fouten bij invoeren inline getoond. Dit zodat het duidelijk is voor jouw klant wat hij moet verbeteren.
Note: Ingelogde gebruikers kunnen nu ook CC's op nieuwe en bestaande tickets toevoegen.
Aanvragen bekijken en beheren in het Help Center
- Eindgebruikers kunnen aanvragen sorteren op aanvraag datum en op laatste update datum op de aanvraag overzicht pagina (Mijn activiteiten). Deze functionaliteit is automatisch actief op alle standaard thema's, als je een maatwerk thema hebt, dan zul je deze functionaliteit zelf moeten toevoegen. Dat staat hier uitgelegd.
- Als een klant een update geeft op een ticket met veel reacties over en weer, dan wordt de klant doorverwezen naar de pagina met de laatste reactie. Voorheen werd de klant doorverwezen naar de eerste pagina.
- Klanten kunnen in een ticket (in het Help Center) aangeven dat zij een ticket willen aangeven als opgelost. Dit kan de klant nu doen, zonder een bericht te typen.
- Follow-up requests tonen nu een link naar het oorspronkelijke ticket. Deze functionaliteit is automatisch actief op alle standaard thema's, als je een maatwerk thema hebt, dan zul je deze functionaliteit zelf moeten toevoegen. Dat staat hier uitgelegd.