De onlangs geïntroduceerde redesign laat zien dat Zendesk verder gaat dan alleen customer service. Elk van de zeven producten in de suite (zie afbeelding onderaan) heeft een eigen logo die bestaat uit interacties tussen dagelijkse vormen die de relatie tussen klanten en bedrijven weergeven. Bijvoorbeeld, twee taartpunten (blauw/oranje logo) staan voor Zendesk Chat.
De producten in deze complete 'rebrand' zijn:
- Zendesk Support: Een simpel en elegant systeem voor het volgen, prioriteren en oplossen van klantenservice tickets
- Zendesk Help Center: Help Center is een self-service website, met een knowledge base, een community en ticket formulieren, waar klanten elkaar kunnen helpen, zichzelf kunnen helpen en tickets kunnen aanvragen
- Zendesk Chat: Chat systeem om klanten via een chat widget op een website te helpen
- Zendesk Talk: Telefoonsysteem en call center software om klanten telefonisch te woord te staan
- Zendesk Message: Software om met klanten in contact te komen via hun favoriete apps (bijvoorbeeld, Facebook Messenger)
Verder zijn er nog twee product als early access gelanceerd:
- Zendesk Connect: Intelligentie software om klanten te targeten, segmenteren en volgen voor proactief management.
- Zendesk Explore: Rapportage om de gehele customer experience te meten
De nieuwe suite van Zendesk toont de verschuiving van één customer service product naar een geïntegreerde set van producten, allemaal gericht op het verbeteren van relaties met klanten.