Vraag en antwoord
- Zendesk Talk binnenkomende gesprekken notificatie
- Hoe toon ik de web widget alleen aan ingelogde gebruikers in het Help Center
- Kan ik alleen het contactformulier tonen in de widget?
- Kan ik sneltoetsen activeren in Zendesk Talk?
- Welke problemen kunnen er ontstaan als ik de account eigenaar (owner) wijzig binnen Zendesk?
- Hoe kan ik de titel van de widget veranderen voor elk merk?
- Waarom krijg ik lege berichten binnen in Zendesk Chat terwijl het formulier verplicht is?
- Hoe wijs ik automatisch een heropend ticket weer terug aan een groep?
- Waarom zie ik geen namen bij Facebook messages in Zendesk Message?
- Hoe verander ik de 'van' naam bij emails uit het Help Center (Zendesk Guide)?
- Is het mogelijk om binnenkomende gesprekken te de-activeren in Zendesk Talk?
- Hoe stop ik een spam aanval via het Help Center (Zendesk Guide)
- Is het mogelijk om expliciete toestemming voor opname van een gesprek te vragen bij Zendesk Talk?
- Hoe worden de 'Relate Articles' of 'Verwante Artikelen' bepaald in het Zendesk Guide (Help Center)?
- Markeert de Zendesk Support integratie met Facebook, berichten automatisch als gelezen?
- Wat zijn Zendesk Talk netwerk vereisten?
- Zendesk Support tijd metric (time metrics) uitgelegd
- Hoe vind ik tickets zonder een first reply time? (Zendesk Insights/GoodData*)
- Welke 'user' moet ik gebruiken in Zendesk Insights (GoodData)?
- Hoe kan ik in Zendesk Insights rapporteren op het aantal losse berichten per klant?
- Heb ik een licentie/gebruiker nodig voor een integratie met Salesforce of Jira?
- Kan ik de external ID verwijderen van een gebruiker? (Zendesk Support)
- Is het mogelijk om opnames te verwijderen bij gesloten tickets? (Zendesk Support/Talk)
- Hoe wordt een gebruikers naam gevonden bij een email? (Zendesk Support)
- Waarom zijn er verschillen tussen de statistieken in het Help Center en Google Analytics?
- Kan een custom field een formule/berekening bevatten? (Zendesk Support)
- Leert Answer Bot ook van verwijderde tickets?
- Kan ik automatisch sub tickets (child tickets) aanmaken? (Zendesk Support)
- Hoe berekent Zendesk de licentie aantallen?
- Waarom worden Facebook tickets niet altijd meteen getoond? (Zendesk Support)