In alle voorbeelden hieronder gaan we er vanuit dat bijlagen altijd zichtbaar moeten zijn indien deze toegevoegd worden door een agent.
Zendesk opmaak
Dit is de standaard die in elke Zendesk account ingesteld staat. De standaard 'Zendesk opmaak' bestaat uit de naam van de agent, de datum van de reactie en de reactie zelf. Afhankelijk van een algemene instelling wordt ook nog de foto van de agent getoond.
Alleen de laatste publieke reactie
{{ticket.latest_public_comment_formatted}}
Alle publieke reacties
{{ticket.public_comments_formatted}}
Alleen de laatste reactie (zowel publieke reactie als interne notitie)
{{ticket.latest_comment_formatted}}
Alle reacties (zowel publieke reactie als interne notitie)
{{ticket.comments_formatted}}
Normale e-mail opmaak
Dit is een nieuwste optie voor placeholders, waardoor het mogelijk wordt om een 'normale' email lay-out te benaderen. Je kunt nagenoeg helemaal zelf bepalen hoe de email eruit komt te zien. Wel zijn bijlagen (op moment van schrijven) nog steeds alleen zichtbaar via een link en zijn ze niet toegevoegd aan de email zelf.
Alleen de laatste publieke reactie
{{ticket.latest_public_comment_rich}}
{% for comment in ticket.comments limit:1 offset:0 %}
{% if comment.attachments.size > 0 %}<strong>Bijlage:</strong>
{% for attachment in comment.attachments %}
<a href="{{attachment.url}}">{{attachment.filename}}</a>
{% endfor %}
{% endif %}
{% endfor %}
Alleen de laatste reactie (zowel publieke reactie als interne notitie)
{{ticket.latest_comment_rich}}
{% for comment in ticket.comments limit:1 offset:0 %}
{% if comment.attachments.size > 0 %}<strong>Bijlage:</strong>
{% for attachment in comment.attachments %}
<a href="{{attachment.url}}">{{attachment.filename}}</a>
{% endfor %}
{% endif %}
{% endfor %}