Hoe breng ik een agent op de hoogte als een specifieke klant een bericht stuurt

Overzicht

Dit trigger recept zal een specifieke agent een notificatie sturen, wanneer een specifieke klant een ticket aanmaakt.

Voorwaarde

  • Je moet admin toegang hebben tot je Zendesk Support account.

Stappenplan

  1. Geef de gebruiker waarvan je een notificatie wil ontvangen een unieke tag op het profiel. Dit kun je doen via Admin > Beheren > Personen.
  2. Maak een trigger aan met de volgende voorwaarden:
    • Onder ALLE voorwaarden:
      • Ticket > Is > Gemaakt
      • Tags > Bevat tenminste één van de volgende > <specifieke_gebruiker_tag>
  3. Onder Acties, kies e-mailgebruiker > kies gebruiker > vul het E-mailonderwerp en de E-mailtekst.
  4. Klik op de Maken knop om de trigger op te slaan.

 

inline-625751947.png


Tóch niet helemaal opgelost, of andere vragen?

Neem contact met ons op!